Bed en breakfast De Bakkerij

Bed en Breakfast/Groepsaccommodatie/ Zaalverhuur.

Wij bieden 5 moderne, ruime slaapvertrekken met douche, toilet en wastafel op de kamer. U vindt ook een gezellig zitje op uw kamer alsmede een flatscreen TV met ingebouwde DVD speler. Wij bieden een goed geoutilleerde keuken, een terras en een gezellige huiskamer. De kamers zijn zowel met als zonder ontbijt te boeken.
Prijzen: à €32,00 p/p, p/n excl ontbijt, incl BTW 6%, toeristenbelasting, schoonmaakkosten, beddengoed en een handdoekenpakket.

U kunt ook de gehele accommodatie afhuren voor bijv; uitjes met familie/vrienden/collega’s meerdaagse trainingen/workshops. etc Informeer naar de prijzen.

U kunt bij de Bakkerij een zaal huren van ± 60 m2. Tafels en stoelen zijn aanwezig, evenals een beamer en draadloos internet.
Koffie en thee zijn inclusief! De zaalhuur is 30 euro per dagdeel (excl. BTW). Ook eventueel per uur te huur. Informeer naar de mogelijkheid tot het laten verzorgen van de lunch, hapjes, drankjes etc.

U kunt bij ons fietsen huren, 2 elektrische (dames) fietsen, à € 17,50 per dag, of een “gewone” dames of herenfiets à € 8,00 p/d. incl fietsroutes.
Wij bieden een gratis “shuttle”service van/naar NS-station Steenwijk. Hierbij is er ook de mogelijkheid om uw eigen meegebrachte fietsen te vervoeren ( max 4 pers)

Vooraanzicht
kamer 1