Bosbad Vledder klaar voor zomerseizoen

VLEDDER – 22 MAART 2015 Bosbad Vledder kijkt terug op een zeer geslaagde NL Doet. Ondanks het slechte weer verrichte een grote groep vrijwilligers afgelopen zaterdag allerlei klussen. De ene helft van de mensen ging aan het werk in de tuin en de andere helft ging aan de schoonmaak.

Gewapend met schoffels en harken meldden twintig mensen van de Rabobank Zuidwest Drenthe zich ’s morgens om negen uur. Daarnaast was ook een flink aantal andere vrijwilligers uit het dorp op de been. Dankzij hen allemaal werd er een hoop werk verzet om het zwembad weer klaar te maken voor het zomerseizoen. ‘Normaal gesproken zijn we een paar dagen bezig met het schoonmaken van de zonnecollectoren, maar nu waren ze in één ochtend helemaal schoon,’ vertelt bestuurslid Hedje Poulus enthousiast. ‘Vele handen maken licht werk en NL Doet was ook dit jaar weer een groot succes!’ Bosbad Vledder gaat open op 1 mei 2015. Dan kunnen de zwemmers weer volop genieten van het prachtige Bosbad Vledder.

Meer informatie: www.bosbadvledder.nl

Bosbad Vledder_NL Doet