Fancy Fair op De Bron in Nijensleek

NIJENSLEEK – 3 JUNI 2018 Op vrijdag 22 juni houdt CBS De Bron in Nijensleek haar jaarlijks terugkerende Fancy Fair. De fair start om 16.00 uur en duurt tot 19.00 uur en is voor iedereen vrij toegankelijk. Op het schoolplein worden allerlei spelletjes en kinderactiviteiten georganiseerd. Groot feest dus. Ook is er een veiling waar jong en oud op prachtige prijzen kunnen bieden. Meer info op www.debroncbs.nl.

Er zijn dit jaar allerlei nieuwe, spectaculaire kinderactiviteiten. Zo is er een blotevoetenpad, een uitdagende survivalbaan en mega bellenblaas. Ook kan er gesprongen worden op het populaire springkussen, kun je je prachtig laten schminken, blaaspijp schieten en zijn er diverse andere spelletjes …. gewoon teveel om op te noemen, maar vast en zeker dolle pret voor de allerkleinsten tot de grotere kids!

Natuurlijk zijn we ook heel benieuwd naar de bakprestaties van onze ouders en dorpsbewoners. Dus doe mee aan de taartenbakwedstrijd en ding mee naar een leuke prijs. Een deskundige jury zal de taarten keuren. En de taarten moeten daarna op dus taartliefhebbers wees welkom op onze Fancy Fair en kom genieten.

Ook voor de andere eet- en drinkliefhebbers wordt deze middag goed gezorgd. Op het schoolplein staat de ranjakoe en de hele middag zijn frietjes en hamburgers te koop. En bij een kop koffie of thee neemt u natuurlijk een heerlijk stuk taart! De kinderen kunnen lekker hun eigen broodjes bakken.

AdresHoofdweg 136
PlaatsNijensleek