Kerstmarkt Vledder in trek

Vledder- De organisatie van de Kerstbeleving Vledder is verheugd dat al meer dan 50 markthouders te kennen hebben gegeven op 9 december naar Vledder te komen. Naast de markt is er nog veel meer te beleven. Zo zullen op het Lesturgeonplein bij de Tippe diverse verenigingen hun kooktalenten aan het publiek vertonen en de Oliebolvereniging zal hier wensen van inwoners van Vledder e.o. gaan vervullen.

Voor de jeugd zal circus Okidoki optreden en ook komt er een heuse ijsbaan achter de Tippe. Voor de oudere jeugd is er een HangOut waar men elkaar kan ontmoeten. Rob Chrispijn, tekstschrijver van vele grote Nederlandse artiesten (o.a. Herman van Veen, Lenny Kuhr, Angela Groothuizen) treedt samen met Jolien en Karin uit Vledderveen op in de Tippe.

In naobuur zullen naast Rob ook Annet Kossen, Catrien Mulder en Roelie de Vries voorlezen uit eigen werk. In de kerk is de hele middag een Korenfestival en in de muziekkoepel op de markt zullen jonge muzikanten hun kunsten vertonen. De organisatie is nog op zoek naar meer mensen die willen optreden en ook vraagt zij aan de inwoners om vuurkorven, brandhout en allerlei feestverlichting uit lenen. Iedereen die een steentje kan bijdragen wordt gevraagd contact op te nemen met Annie Koopman, tel. 0521-382751
Meer informatie op: www.facebook.com/KerstbelevingVledder/

Foto: De Kerstmarktcommissie Anita, Helma, Jack en Annie

Kerstmarktcie