Ondernemersfair ‘Ondernemend Westerveld laat zien’

Op zaterdag 3 én zondag 4 november 2018 is de vierde editie van de Ondernemersfair Westerveld. Deze wordt gehouden in het prachtige verbouwde ‘Huis van Weldadigheid’ te Frederiksoord.

Waar en wanneer?
De ondernemersfair ‘Ondernemend Westerveld laat zien’ vindt plaats op zaterdag 3 en zondag 4 november 2018 in en rondom het Huis van Weldadigheid aan de Majoor van Swietenlaan 1A te Frederiksoord.

Voor wie?
Alle bedrijven uit de gemeente Westerveld kunnen deelnemen aan de tweedaagse ondernemersfair. U hoeft dus geen lid te zijn van een ondernemersvereniging. Op zaterdag is de fair van 14.00 tot 18.00 uur geopend voor publiek. Aansluitend is er voor de standhouders een ondernemersborrel en buffet met live muziek. Op zondag is de fair geopend van 11.00 tot 16.00 uur. Bij voldoende belangstelling richten we ook een sport- en cultuurplein in waar lokale verenigingen en stichtingen zich kunnen presenteren. Meer informatie of aanmelden kan via beurs@ondernemendwesterveld.info.

Wat is er te doen?
U ontmoet nieuwe ondernemers en verstevigt uw bestaande netwerk. U wisselt informatie en ervaringen uit. U toont uw producten of diensten en laat zien wie u bent. Kortom, een inspirerend weekend met collega-ondernemers uit Westerveld en een krachtige manier om uzelf en uw bedrijf te presenteren aan de regio. Bezoekers hebben gratis toegang en kunnen het hele weekend genieten van allerlei activiteiten, demonstraties en van een hapje of een drankje op het foodplein. Als publiekstrekker hebben we het grootste reuzenrad van Nederland (38 meter) geboekt. Een geweldige attractie en bovendien een unieke manier om reclame te maken voor uw bedrijf. Ook de kinderen hoeven zich niet te vervelen: ontdekken in de techniekbus, meedoen aan een wereldrecord, een Aikido workshop, luchtballon, springkussen en nog veel meer.

Vragen?
Heeft u vragen over de Ondernemersfair? Meer weten over de reclamemogelijkheden via het reuzenrad? Stuur een mail naar beurs@ondernemendwesterveld.info. Of neem contact op met Hilco Broekman (06 555 429 93) of Rémon Veldhuizen (06 119 119 19) van de werkgroep.

Aanmelden en kosten?
Aanmelden voor de Ondernemersfair kan tussen 1 september en 1 oktober 2018 via de website www.ondernemendwesterveld.info. Hier staan ook de deelnamekosten. De ondernemersfair biedt plaats voor circa 100 standhouders en ook in 2018 geldt: vol=vol.

AdresMajoor van Swietenlaan 1A
PlaatsFrederiksoord