Ouderwets gezellige dansmiddag

WILHELMINAOORD – 16 FEBRUARI 2018 Op zaterdag 10 maart organiseert Ons Dorpshuis in Wilhelminaoord een ouderwets gezellige dixielandmiddag voor ‘de jeugd van vroeger’. En waar het gezellig is, speelt ook de Terribell Jazzband. Van 15.00 tot 18.00 uur mogen de voetjes van de vloer bij de heerlijke, swingende muziek van deze jazzband. Entree is 5 euro, inclusief 1 consumptie.

Het initiatief voor deze dansmiddag komt van dorpshuisbeheerder Ramona Rosener Manz en dorpsbewoner Jan Righart. ‘Ramona, wanneer organiseren we nou es iets voor mensen van onze leeftijd, vroeg Jan onlangs,’ vertelt Ramona. ‘Hij kwam gelijk met het leuke idee voor een dansmiddag. Hartstikke gezellig! Hoe meer plezier in Ons Dorpshuis hoe beter natuurlijk.’ De hele middag is er live muziek van de Terribell Jazzband, die al meer dan 30 jaar bestaat. De mannen zijn een beetje grijzer, maar ze spelen nog steeds met jeugdig enthousiasme. En als er niet gedanst wordt dan zijn er gezellige zitjes om even bij te komen.

Ons Dorpshuis blijft in maart in de nostalgische sferen, want 31 maart is er ‘Filmpjesdag on tour & Tonnie’s muziekcafé. ‘We stappen dan terug in de tijd met nostalgische beelden van Corso Frederiksoord, Old Forward en de Kieviethoek, en spelen vinylplaatjes af. Maar eerst de dixielandmiddag op zaterdag 10 maart, van 15.00 tot 18.00 uur!’

Meer informatie over Ons Dorpshuis op www.onsdorpshuis.nl.

Terribell Jazzband
AdresLinthorst Homanstraat 14