Santa Run

Op 9 december a.s. wordt Kerstbeleving Vledder georganiseerd. Onderdeel van deze beleving is de Santa Run, een loopevenement voor jong en oud. Vanaf de startstreep aan de Torenlaan (achter restaurant De Tippe) kunnen de deelnemers rondes lopen van 1100 meter. De lopers worden bij de start voorafgegaan door canicrossers, hardlopers die samen met en geholpen door hun hond het parkoers afleggen.

Recreatieve loop in kerstsfeer

De Santa Run is geen wedstrijd hardlopen, maar een recreatieve loop in kerstsfeer. Bij de start zijn een aantal Kerstpakken voor € 5 te koop; met het lopen in een dergelijk pak wordt de kerstsfeer extra benadrukt. De start van de Santa Run is om 15.00 uur. Aan de finish is er voor alle deelnemers een mooie herinnering.

De Santa Run wordt georganiseerd door Sportvereniging Vledder met ondersteuning van Vledder e.o. in actie! Het doel van Vledder e.o. in actie is het stimuleren van een gezonde leefstijl onder alle inwoners van Vledder en omstreken.

AdresTorenlaan
PlaatsVledder