Sfeer en gezelligheid tijdens de Jaarmarkt Wateren

WATEREN – 1 JULI 2019  De indrukwekkende jaarmarkt in Wateren werd in 1976 voor het eerst georganiseerd en telt inmiddels ruim 150 kramen. Tijdens de jaarmarkt op feestterrein De Lange Drift in Wateren op dinsdag 6 augustus wordt ook het Drents kampioenschap Standwerken gehouden. Het belooft een groot spektakel te worden waarin 20 standwerkers zich van hun beste kant laten zien door hun kunsten te vertonen. Dit kampioenschap telt mee voor de landelijke kampioenschappen standwerken. De markt is van 10.00 tot 17.00 uur.

De Jaarmarkt is een gezellige en sfeervolle markt waar genoeg te beleven valt, ook voor kinderen. De hele dag is er kermis met een ouderwetse zweefmolen, een schiettent, een kinderdraaimolen en diverse andere attracties. In de feesttent hangt een heerlijke sfeer: er is live muziek en gelegenheid voor een heerlijke versnapering. Een gezellig dagje uit dus voor het hele gezin! Komt u met de auto? Onder begeleiding van oudejaarsvereniging Tied Zat wordt u begeleid naar uw parkeerplaats.

AdresDe Lange Drift
PlaatsWateren