Vledder
4 december 2020

Wil Kreike
Voorzitter Neem contact op
Bart Rinkema vice-voorzitter Contactpersoon wijk 8 = De Rikken – Dalcamp Neem contact op
Geesje de Vries Secretaris Contpersoon wijk 10 = Lange Wandenweg – Middenweg – Reeweg – Vledderlanden – Werkhorstlaan – Madeweg – Vledderweg (buiten bebouwde kom) – De Schure Neem contact op
Leida Blum Bestuurslid Contpersoon wijk 7 = Wierplas – ‘t Beusje – Delmer – Kreuzeveen – De Rolle – Meerstal Neem contact op
Eddy Lania Bestuurslid Contactpersoon wijk 1 = Van Royenlaan – Bosbouwkamp – Pr. Beatrixstraat – Vledderweg (bebouwde kom) Neem contact op Marjolein van Altena Bestuurslid Contactpersoon wijk 2 = Dorpsstraat – De Hoek – Torenlaan – ’t Steegien – ’t Kerkepad Neem contact op
Odet Pols Bestuurslid Contpersoon wijk 3 = Oosterkamp – De Goorns – De Bree – Markepad – Vledderholt – Witacker – Wapserweg – Brink – Solweg – Oosteind Neem contact op