De Laatste Eer neemt afscheid van ervaren bestuursleden

FREDERIKSOORD – 24 MAART 2019  Afgelopen donderdag was in Ons Dorpshuis te Wilhelminaoord de algemene ledenvergadering van Uitvaartvereniging De Laatste Eer Frederiksoord e.o. Tijdens de vergadering werd onder andere afscheid genomen van twee bestuursleden, namelijk voorzitter Klaas Schaap en bestuurslid Trijntje Wiegman-Jubbega.

Trijntje maakte maar liefst dertig jaar deel uit van het bestuur, nadat zij in 1990 haar vader opvolgde. In haar lange bestuursperiode maakte ze veel ontwikkelingen mee, zoals het samengaan van meerdere uitvaartverenigingen van de voormalige gemeente Vledder en de bouw van de aula in Vledder. Tijdens de vergadering werd Trijntje benoemd tot erelid van t vereniging. Klaas Schaap trad in 2012 tot het bestuur en bekleedde zowel de functie van secretaris als die van voorzitter.

De uitvaartvereniging De Laatste Eer vierde in 2018 haar 100-jarig jubileum en is een bloeiende vereniging met ongeveer 1.200 leden. Meer informatie of lid worden: www.dle-frederiksoord.nl.