Ondernemersfair Westerveld pakt uit!

WESTERVELD – 15 APRIL 2022 Op zaterdag 24 september 2022 is de zesde editie van de Ondernemersfair Westerveld. Deze editie vindt plaats in Havelte. Locatie is nog niet definitief bekend. Om ondernemers te informeren organiseert de beurscommissie een informatieavond op dinsdag 24 mei a.s. om 20.00 uur in Herberg de Roskam in Uffelte. De beurscommissie geeft dan meer informatie over de locatie, beurstijden, kosten en invulling van de Ondernemersfair 2022. Meer info op www.ondernemendwesterveld.info of op Facebook: @Ondernemersfair.

Ieder jaar rouleert de organisatie van de ondernemersfair tussen de ondernemersverenigingen van de gemeente Westerveld. Dit jaar is het in handen van enthousiaste ondernemers uit Havelte en Uffelte. Hun doel: zoveel mogelijk ondernemers uitdagen om zich op een interactieve manier te presenteren aan inwoners van Westerveld en omgeving. Tijdens de informatieavond krijgen ondernemers meer informatie over de locatie, beurstijden, randactiviteiten, kosten, aanmeldingsprocedure en andere praktische zaken.

Laat zien dat je er bent
Alle bedrijven uit de gemeente Westerveld kunnen deelnemen aan de ondernemersfair. Ondernemers hoeven dus geen lid te zijn van een ondernemersvereniging. De ervaring leert dat er ieder jaar ruim 100 ondernemers vertegenwoordigt zijn uit de verschillende dorpen. De ondernemersfair is een mooie gelegenheid voor ondernemers om hun bedrijf te presenteren, nieuwe contacten op te doen en nieuwe samenwerkingen aan te gaan.

Kom naar de informatieavond
Ondernemers worden van harte uitgenodigd om bij de informatieavond aanwezig te zijn. Aanmelden voor de informatieavond op dinsdag 24 mei is niet nodig. Eventuele vragen over de informatieavond of over de Ondernemersfair mogen op de mail naar beurs@ondernemendwesterveld.info.

Meer informatie op www.ondernemendwesterveld.info of via Facebook @Ondernemersfair.