Bloemen en brood-/borrelplank

NIJENSLEEK – 19 FEBRUARI 2023 Na twee jaar mocht de Plattelandsvrouwen Nijensleek eindelijk weer een jaarvergadering houden in ’t Werkt in Nijensleek. En het was gelijk een feestelijke vergadering met maar liefst zes jubilarissen. De vergadering was ook goed bezocht! Twee jubilarissen – Vrouwkje de Vries en Zwaantje Schoemaker- konden helaas niet aanwezig zijn.

Vrouwkje en Zwaantje, respectievelijk 25 jaar en 60 jaar lid, ontvingen thuis uit handen van voorzitter Wobbien Elshof een prachtige orchidee. Zwaantje ontving daarnaast een mooie brood/borrelplank met inscriptie. Ook Hennie Alberts en Hennie Broekman, beide 60 jaar lid van de Plattelandsvrouwen, ontvingen een orchidee en brood/borrelplak met inscriptie. Minke Wanningen ontving een orchidee voor haar 55-jarig lidmaatschap. An Broertje ontving naast een orchidee een zilveren lepeltje met inscriptie voor haar 50-jarig lidmaatschap.

Na de uitreiking ging het programma door met een boeiende presentatie van Lydia de Vin en Gert van der Slikke over School in Bos, het buitencentrum van gemeente Den Haag in Wilhelminaoord.
Nieuwe leden zijn van harte welkom. Een keertje langskomen mag gerust.

Voor meer informatie kunnen belangstellenden contact opnemen met Wobbien Elshof, 0521 382855.