14 oktober 2019

Welkom bij Dorpsbelang Vledder, de vereniging die belangen van het dorp Vledder en zijn inwoners behartigt.

Op de website informeren we u over de onderwerpen waar wij op dit moment aan werken, vindt u de dorpsvisie en andere belangrijke stukken. Ook leest u hoe het bestuur is samengesteld en welke werkgroepen actief zijn. Wilt u Dorpsbelang Vledder benaderen? Op de contactpagina staat het e-mailadres en andere contactgegevens.

Bouwweg naar toekomstig woonzorgcentrum Vledder Noord, 11 september 2019

Van de bestuurstafel                                   september 2019

Toekomstig woonzorgcentrum Vledder Noord
Kom donderdag 17 oktober om 16.00 uur naar de feestelijke onthulling van het bouwbord dat op de hoek van Torenkamp en De Hoek komt te staan. Het bouwbord geeft informatie over de bouw van het complex aan de nieuwe straat in Vledder, Torenkamp.  Voor dit heuglijke feit zijn o.a. inwoners uit Vledder, van alle leeftijdsgroepen van de bevolking, uitgenodigd. U bent ook van harte welkom!
De partiële herziening van het bestemmingsplan is inmiddels onherroepelijk vastgesteld. We verwachten nu op korte termijn over de bouwvergunning te kunnen beschikken.
De gemeente is gestart met het aanleggen van de bouwweg.

Buurtgesprekken
In oktober starten we met buurtgesprekken. In deze gesprekken staat de behoefte aan zorgverlening in Vledder en in het woonzorgcentrum Vledder Noord centraal.

Ontwikkelen planfase 1b Vledder Noord
Starters en Stichting het Mantelhuys zijn met de gemeente in gesprek over de mogelijkheden woningbouw in planfase 1b van het bestemmingsplan te realiseren. We juichen deze ontwikkelingen toe.

Ondersteun ons met je stem op Rabo ClubSupport!
Breng, als je lid bent van de Rabobank, tussen 27 september t/m 11 oktober je stem uit voor Dorpsbelang Vledder
en we maken kans op een financiële bijdrage voor de herinrichting en verfraaiing van het Lesturgeonplein. Dorpsbelang Vledder heeft een ontwerp gemaakt voor toekomstige aanpassing van het Lesturgeonplein.
Klik hier om naar Rabo ClubSupport toe te gaan.